Bushikan Karate-dō deltog lørdag den 3. marts i United Karate Danmark’s DM, der blev afholdt i Solrød. Kenneth Holtz og Christian Strarup var dommere, flere fra klubben bidrog som officials, og opbakningen fra resten af klubben var flot.
Vi stillede med fire deltagere i fire forskellige kategorier.
KATA dame master 36+
KATA herre master 36+
KATA herre senior 18+
KUMITE herre master 36+ (shobu sanbon)
Resultatet for dagen blev følgende:
Malene Kirkeby (Kata Master) Guld ![]()
Gitte S. Carlson (Kata Master) Sølv ![]()
Michael Hansen (Kata Master) Guld ![]()
Kenny Bruun (Kata Senior) Guld ![]()
Michael Hansen (Kumite Master) Sølv ![]()
Stort tillykke til jer allesammen – godt kæmpet. ???
Lidt stemningsbilleder fra dagen (flere i Gallerier):





