Kæmpere fra Budokan deltog i weekenden 30-31. maj i Gladsaxe Karate Cup. I stævnet deltog omkring 600 kæmpere fra Danmark, Norge, Sverige og Tyskland.
Lørdag var det klasser for 14 år og op, der blev afviklet.
Malene vandt guld i klassen kata kvinder 45+, 3. kyu-dan, med sikre sejre i alle tre runder. Gitte vandt i samme klasse første runde, tabte derpå anden runde og kom i opsamling, men endte lige uden for medaljerækken.
Benjamin, der deltog i kata for drenge 14-15 år, 3. kyu-dan, tabte desværre første runde.
Søndag, hvor børn i alderen 8-13 år deltog, vandt Arib (kata for drenge på 10 år) en flot sølvmedalje i en meget stor pulje og i alt fem runder.
Nola, der primært er tilknyttet Charlottenlund Shotokan Karate Klub, men som ofte deltager i konkurrencetræningen om lørdagen i Budokan, vandt bronze i en meget hård gruppe (kata piger 13 år, 3. kyu-dan).
Osu og tillykke!





















